Thursday, April 28, 2011

Seminggu

Genap seminggu dari tarikh entry yang lepas. so, bermakna dah seminggu berlalu. Masa aku agak terisi dgn aktiviti sepanjang minggu ni. eh, yeke. padahal selasa-khamis je kot.tapi tula, kejap je. pejam celik pejam celik dah nak weekend lagi sekali. esok, aku nak pegi manjakan diri dengan menyakat baby. hahahaha..tak tahan tu ayat manjakan diri. patutnye aku yang manjakan baby tu.tak kesah la, yang pasti, da 2minggu tak melayan keletah baby shazlin. tak sabar rasanya nak tunggu esok. time kat umah ni aku asyik je rasa free, da pegi jumpa baby tu, rasa xcukup kederat plak nak melayan kerenah budak tu. berlariiii je sana sini dalam walker die tu.penat ha nak mengekor, hahaha..tapi best la, exercise la kot. apa taknye, kalo die tak sihat, mesti tak mesra alam. asyik nak meragammmm je. nak duduk dgn ibu dieeee je. pantang tak nampak ibu kat mata die, terus melalak.kalo xnak bagi die melalak, kena la upah dukung-dukung die bawak pusing-pusing jalan-jalan.demand betul.apo nak jadi anak dara sorang nih.

eh, tah kemana-mana dah pulak aku merepek ni. hmmm ade sikit lagi keje perlu setelkan, hopefully by tonight bleh setel. so esok boleh terus gerak jumpe baby. oh, dah kena pegi basuh baju, mandi dan sambung buat keje.daaa...

No comments: