Monday, April 18, 2011

Demam

Ada yang kata Poyo kot demam pun nak cerita. Ah, aku tak dengar. Jadi, hari ni aku demam. Secara rumusannya, satu rumah ni demam. Ceh, macam ramai je cakap satu rumah, padahal 3 orang je kot. Mula-mula adik aku, hari khamis lepas die yang mula demam. Lepastu pagi tadi or dari smlm lagi kot, Imah pulak....Aku? aku demam kol3 tadi. Bole pulak ade specific time ek. Yelah, dah time tu aku mula rasa tak selesa, batuk2, hidung pun dah mula menggedik-gedik (gatal). So, malam ni la kemuncak die kot. Batuk, batuk, batuk dan batuk. Tekak aku dah pedih, rasa berpasir..Jadi, akibat dari itu, keselesaan aku hilang. Yelaaa..dah hilang satu nikmat kurniaan Allah. Mungkin lately aku banyaaakkkk buat dosa kot. Hanya DIA yang tahu.

So, bila keselesaan aku hilang, aku tak boleh fokus, tak boleh berfikir dengan dalam-dalam (macam serius je bunyi nyeee). Dan, delay lah sedikit kerja-kerja aku, lari dari due date yang aku buat sendiri. Pasti ada hikmah.



p/s: hek eleee...tulis blog bleh plak kau. sah POYO! wahaha

No comments: