Thursday, April 28, 2011

Apabilaa

Sekarang aku bosan. entah. padahal aku boleh je buat benda berfaedah sikit dari melayan rasa bosan ni. benda2 yang patut dibuat tu pun tak lah membosankan aku sgt. tapi, (ni yang payah kalo dah masuk tapi), xpelah, lupakan tapi. terus je konklusi. memang da pilih nak layan kebosanan. da habis baca novel. mata belum ngantok (tadi ngantok sgt, tersengguk-segguk buat discussion). so, pilihan yang aku ade, layan citer korea. citer lama. rasanye haritu nekad nak ulang layan full house. tapi hati ni tak excited pun nak layan cerita apa-apa waktu ni. minggu lepas, curi2 masa aku melayan successful story of a bright girl. ni memang aku freeeeee xde kekangan apa-apa memang cutiiiii, xde pulak nafsu nak layan cerita. then aku realize. bila aku jiwa kacau, emosi tak menentu, tak mau kusut2 pikir beban kat kepala, only then aku rasa the best time aku manjakan jiwa dengan cerita-cerita alolololololo suwiiitt suwwiitttt tu semua (padahal byk xlogiknya). so, get the point?ha pikirkan.

melalut lagi. jadi, sekarang aku nk buat apa?hmmmmm nak kata jiwa kacau, tak jugak. senang hati sebab keje dah setel.tapi, tapi tapi. aku da feelingless (ade ke vocab ni) da ni. aku rasaa xnk bercakap dengan sesiapa. eh yeke? tak tak maksud aku, dgn orang kat rumah ni aku bercakap la. tapi malas nak jwb call. mesej? entah. ade dua orang call tadi. sebab tgk hset ade miskol. tapi aku malas nak call back. sbb aku xde mood. haaaaaaa camno tuh.serius xde mood. malam ni memang mak pun tak call rasanya, tapi kalo family call kena la pick up. sudah, aku da sesat da ni. buat keputusan sekarang. bukak episod satu fullhouse sekarang. bai.

No comments: