Thursday, March 31, 2011

Sedih

Kadang-kita kita tak sangka banyak kebetulan yang terjadi dalam hidup kita, ataupun kalangan mereka di sekeliling kita dan jugak orang yang terdekat dengan kita. Terfikir jugak kan, 'eh, ni kebetulan ke sengaja'..Mungkin ad lagi yang hidup dalam bayang-bayang silam, macam aku,.heheee..banyak yang dah terjadi sepanjang kita hidup kan, pasti lah banyak..jatuh bangun jatuh jatuh jatuh bangun. Ya, kita tidak keseorangan. Tapi, pada aku sometimes, kita kena usaha sendiri tanpa bergantung pada orang lain. Berdikari, jangan selalu bergantung pada orang..mungkin hanya sekadar berkongsi saja. Aku lebih senang macamtu, entah, bukan aku tak percaya pada orang lain, tapi lebihnya aku segan nak libatkan orang lain dalam masalaah aku..eh, masalah ke..heehehee...gitulah nak cakap, sepanjang aku hidup ni, banyak banyak banyak sangat terjadi dah kan. Mak ayah aku, family pun tak tahu semua yang aku lalui sebab aku lebih suka buat tak tau je kalo ade pape hehehee..Ada sesetangah perkara yang msih lagi ada dalam diri aku, still aku tak boleh lupa, besar jugak kesan pada aku rupanya, padahal bukanlah ape sangat pun...perihal duniaaa..chewaahhhh ayattt hahaaa...Tu lah dia, da lama kot, lebih kurang 4tahun dah benda tu terjadi dan dalam 4tahun tu jugak terjadi hehee..tak thu lah bila aku akan bebas dari semua semua tu..actually, tak selalu pun aku rasa macamni, kadang-kadang je, tapi yang time kadang-kadang tu la buat aku rasa sakit sangat, aku tak tau sakit mcmn, tapi aku rasa sakit.aku tak boleh nak salahkan sape-sape sebab no point, sebab bukan salah sesiapa pun. memang dah tertulis macamtu,. mungkin aku yang susah untuk terima kot, iman tak cukup kuat, so jadilah macamni...
Apapun, tak pelik kalo manusia rasa sedih, sebab itu NORMAL. so sekarang aku sedih...
kena balance lah jugak kan, mungkin dah banyak sgt happy happy, jdi kenala balance, ade la jugak sedih-sedih, sebab dgn adanya sedih tu la, kita boleh rasa happy nanti..hehehehe..

No comments: