Thursday, May 26, 2011

Sakit Hati

Baru aku tahu, kat Malaysia ni memang ade manusia yang takde manners. Tak fikir hak orang lain. Dah ingat kepentingan diri sendiri. Eh, aku sakit hati sangat ni. Langgar kereta aku, lepastu blah macamtu je meninggalkan kesan kekal kat kereta aku. Tak sempat buat apa-apa, cuma aku ingat no plat je : WJX2889, proton iswara-keta lama. Masa, 5.20pm. Tarikh 26 Mei 2011 (Khamis). Nak buat report ke tak?

Ah, baru aku tahu, macamana rasa sakit hati yang teramat. Aku tahu ko tahu weh, ko tau ko langgar keta orang. Tak menyempat2, main redah je. Tak pikir ke, tak lepas pun nak lalu, sabar la. Memang ko tak kesah langgar kereta orang asalkan ko bleh jalan kan. Ko tak kesah kereta ko calar sikit sebab sengaja langgar kereta orang kan. Kereta ko memang ko nak buat lenjan je, jadi ko tak kesah kalo keta ko jadi macamana pun kan. Kereta orang? Ah lagila ko tak kesah kan. Ko memang kurang ajar. Report polis bukan dapat apa pun kan. Ke ko memang tak duduk dekat sini jadi ko tak kesah langgar-langgar kereta orang ni. Ingat, kalau aku nampak kereta ko dekat sini, mungkin ade sesuatu terjadi. Mungkin.

p/s: macamni rupanya sakit hati melampau.

No comments: